Vriend van de Stichting Pill

Wil jij 'Vriend van de Stichting Pill' worden en ons doel structureel een warm hart toedragen? Je steun kunnen we goed gebruiken. Als je nu 'vriend' wordt, ontvang je bij keuze voor een jaarlijks bedrag van €100 of meer per jaar een welkomst cadeau: het boek 'Antidepressiva en depressie' van Dick Bijl. We heten je graag welkom!

Als 'Vriend van de Stichting Pill' word je periodiek op de hoogte gehouden van onze activiteiten, word je uitgenodigd voor een jaarlijkse bijeenkomst met het bestuur en andere 'Vrienden van' plus krijg je korting op evenementen en activiteiten (bijv. een symposium, (na)scholing, etc.).

Je kunt jaarlijks als bedrag storten: €25, €50, €75, €100 of €250. Bij hogere bedragen nemen we graag contact op vanuit het bestuur.

Donatie

Wil je wel helpen, alleen niet met een vast bedrag per jaar? Daar zijn we vanzelfsprekend ook heel blij mee. En dan kun je vanaf €10 al eenvoudig een donatie doen.

Als kersverse stichting kunnen we alle steun goed gebruiken: alvast dank daarvoor!